Inventum HN297V - Elektrische Onderdeken - Aparte voetenzone - 2 persoons - 160x160 cm - Anti allergie - Antibacterieel - Fleece - Wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HN297V - Elektrische Onderdeken - Aparte voetenzone - 2 persoons - 160x160 cm - Anti allergie - Antibacterieel - Fleece - Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

e***@i********* 18-04-2024
De eerste Inventum van dit type was perfect en ik heb daar jaren veel plezier van gehad. Toen deze onderdelen op was heb ik zonder twijfel meteen een nieuwe aangeschaft. Echter naar een jaar doet de onderdeken het niet meer en geeft de code E1 aan. Dit heb ik nagekeken en schijnt helaas een veel voorkomende storing van deze onderdeken te zijn wat door Inventum niet goed opgelost kan worden. Jammer. Op naar een andere onderdeken ( geen Inventum)

hancluitmans@gmail.com 14-02-2024
prachtige deken met alle comfort van dien
hopelijk houd hij het net zolang uit als zijn voorganger

Pluspunten

• extra opstart in turbo fase
  • aparte voetzone
  • 2 persoons past precies op ons bed

Cakari 26-01-2024

Zeer aangenaam, groot risico op verslapen

Nooit meer tobben met een kruik, maar gewoon in een aangenaam warm bed stappen.
Ideaal dat het voeteneinde apart bediend wordt. Want eenmaal in bed is het voor mij niet nodig de deken helemaal aan te laten staan.
Eigenlijk is er maar één nadeel; opstaan op koude dagen is een stuk lastiger geworden.

Pluspunten

• Aparte zone lichaam en voeten
  • Links en rechts apart in te stellen